Search
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

تشک و تخت بادی تاشو Neko

 

تخت باد شونده ضدآب Neko وسیله ای ایده آل برای استفاده به عنوان تشک و نیمکت است که به تازگی در بازارهای جهانی ارائه شده و محبوبیت بالایی کسب کرده است. از این تخت می توان در سفرهای آفرود و کمپینگ در ساحل دریا، کویرنوردی، کوه، جنگل، و بر روی آب استخر استفاده کرد. طراحی ارگونومیک به کار رفته در ساخت این محصول استراحت بر روی آن را راحت و دلپذیر می کند.

برای باد کردن این تخت نیاز به هیچ گونه کمپرسور هوا یا وسیله دیگری نیست و در عرض یک دقیقه می توانید آن را پر و خالی کنید. این تخت پس از پر شدن تا چند ساعت هوا را می تواند در خود نگه دارد. ویدئوی زیر نحوه پر کردن و استفاده از این تخت را نمایش می دهد:

این تخت بادی 1300 گرم وزن دارد و حجم بسیار کمی در حالت جمع شده اشغال می کند و به راحتی می توانید در سفر با ماشین و یا پیاده روی همراه ببرید و در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

در ساخت این وسیله از پلی استر و PVC با کیفیت استفاده شده است و با تحمل وزن 200 کیلوگرم، می توان از آن به عنوان نیمکتی برای دو یا سه نفر نیز استفاده کرد. پس از استفاده در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را بشویید.

کد محصولCNIL1
وزن1300 گرم
ابعاد بسته بندی33x19x9 سانتیمتر
ابعاد (باد نشده)75x250 سانتیمتر
تحمل وزن200 کیلوگرم
رنگزرد - صورتی - قرمز - آبی آسمانی - آبی پررنگ - سبز فسفری - بنفش - نظامی آبی - نظامی سبز
وضعیتموجود
قیمت1,160,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.