Search
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

میز و نیمکت پیک نیک آلومینیومی تاشو مدل CFTA7

مجموعه میز و دو نیمکت تاشو CFTA7 وسیله ای با کاربری بالا مناسب برای سفر، کمپینگ، و برگزاری مهمانی در فضای باز است. این میز و نیمکت به آسانی باز و بسته می شود و پس از بسته شدن به صورت یک کیف چمدانی 90x34x10 سانتی متر درمی آید که به آسانی در فضای بار ماشین می تواند حمل شود.

ارتفاع میز بین 40 تا 70 سانتی متر قابل تنظیم است. مواد و اتصالات به کار رفته در این مجموعه مقاوم و در عین حال سبک است. میز تا 40 کیلوگرم و نیمکت ها تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل می کنند. رویه آن به آسانی قابل تمیز کردن است. در وسط میز جا برای قرار دادن سایبان قرار دارد، که می توانید سایبان مناسب برای آن را تهیه و در جای تعبیه شده قرار دهید.

کد محصولCFTA7
ابعاد در حالت بسته (چمدانی)90x34x10 سانتی متر
ابعاد میزرویه 90x66 سانتی متر
پایه های قابل تنظیم تا ارتفاع 40-70 سانتی متر
ابعاد نیمکت87x25x40 سانتی متر
وزن9.2 کیلوگرم
جنسآلومینیومی - MDF استخوانی
وضعیتناموجود
قیمت_




6 thoughts برای “میز و نیمکت پیک نیک آلومینیومی تاشو مدل CFTA7

  1. شهره آرایشان نظامی

    ببخشید این چه سایتی هست که تقریبا همه محصولاتش موجود نیست؟؟ وقت آدم رو می کیره لطفا حد اقل محصولات موجود را در سایت و کاتولوگ قرار دهید تا از اتلاف وقت مراجعین جلوگیری شود. با تشکر

    پاسخ
    1. ادمین نویسنده پست

      سلام
      با عرض شرمندگی به دلیل مشکلیات گمرکی و نوسانات شدید قیمت ارز، امسال نتونستیم سری جدید بخش زیادی از محصولات رو وارد کنیم، که اکثرا مربوط به کمپینگ هست.

      پاسخ
      1. غلامرضا حیدری

        سلام وقت بخیر محصول میز و نیمکت پیک نیک آلومینیومی تاشو مدل CFTA7 وارداتی است یا داخلی . اگر امکانش هست و می توانید تهیه کنید من یکی میخواهم .

        پاسخ
        1. ادمین نویسنده پست

          سلام
          این محصول و بقیه نمونه های آلومینیومی محصول وارداتی هستند ولی در حال حاضر تامین نمی شوند و موجود نیستند.

          پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.