Search
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

توالت فرنگی سفری 24 لیتر مدل CPT241

توالت قابل حمل مدل CPT241 وسیله ای ایده آل برای سفرهای کمپینگ و آفرود است و استفاده و حمل آن به راحتی انجام می شود. بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم و آنتی باکتریال ساخته شده است و دارای درپوش بهداشتی جدا کننده است و برای استفاده از آن نیاز به مخزن های جداگانه و یا لوازم دیگر نیست.

قسمت بالایی آن 10 لیتر آب برای شستشو گنجایش دارد و در قسمت پایینی آن مخزن 24 لیتری برای فضولات طراحی شده است. این دو قسمت توسط دو ضامن در دو سمت توالت از همدیگر قابل جداسازی هستند و بین آنها درگاهی قرار دارد که پس از استفاده از توالت برای جلوگیری از نشت بو می توان آن را بست. بخشی نیز برای قرار دادن دستمال توالت در بخش پایینی بدنه قرار گرفته است. 

با جدا کردن دو قسمت توالت، مخزن فضولات از طریق خروجی 30 اینچی قابل تخلیه و از طریق درب بالایی مخزن قابل شستشو است. همچنین دو درپوش توالت برای راحتی شستشو قابل جداسازی است.

برای راحتی بیشتر در استفاده از این نوع توالت می توانید آن را به همراه چادر حمام و دستشویی و انواع مخازن آب موجود تهیه کنید.

 

کد محصولCPT241
ابعاد43.5x42x35.5 سانتیمتر
حجممخزن آب 10 لیتر
مخزن فضولات 24 لیتر
وزن4.9 کیلوگرم
وضعیتناموجود
قیمت_




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.