Search
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

فیرلید آلومینیومی وینچ Armor مدل WAAFA2

اکثر وینچ‌های برقی خودرو‌های آفرود و امداد و نجات، در مدل‌های جدید با طناب الیاف (سنتتیک) ارائه می‌شوند و در وینچ‌های امروزی کمتر می‌توان نمونه‌هایی با کابل فلزی یافت زیرا طناب‌های سنتتیک یا ابریشمی در مقایسه با کابل فلزی حدود 80% وزن کمتری دارند، در صورت فشار بالا و پارگی، خطری برای اطرافیان ایجاد نمی‌کنند، زنگ‌زدگی ندارند، و نگهداری و کار کردن با آنها آسان‌تر از کابل‌های استیل است.

اما خوشبختانه وینچ‌های دارای سیم بکسل را نیز می‌توان با طناب مصنوعی بروزرسانی کرد و طناب الیاف بر روی آنها نصب کرد. یکی از ملزومات این کار، جایگزین کردن رولر مورد استفاده در وینچ سیم‌بکسلی با فیرلید یا همان درگاه هدایت‌کننده‌ی طناب مصنوعی است.

 

فرلید آلومینیومی برند Armor مدل WAAFA2 با کیفیت بالای متریال و ساخت، گزینه مناسبی است برای کسانی که به دنبال این محصول هستند. طراحی این سری از فرلیدها به نحوی است که علاوه بر استحکام بالا، بر زیبایی قسمت جلوی وینچ و خودرو هم می‌افزاید. جداره کلفت‌تر این فرلید در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار باعث شده کارایی بهتری داشته باشد و در برابر سایش مقاوم‌تر شود.

Armor یک شرکت کانادایی‌ است که لوازم تخصصی گسترده‌ای را برای استفاده در آفرود و کمپینگ تولید می‌کند. محصولات این شرکت با کیفیت بالای خود توانسته است در شرایط مختلف آب‌و‌هوایی، کارایی خود را به اثبات برساند. مجموعه 4WD Tools اولین شرکت ایرانی واردکننده محصولات Armor و نماینده انحصاری این شرکت در ایران است.

  • مناسب برای انواع وینچ با ظرفیت 8000 الی 20000 پوند
  • ساخته‌شده از آلومینیوم درجه یک با درجه سختی و سایش بالا
  • قابل استفاده در انواع خودروهای دودیفرانسیل و آفرود
  • مناسب برای استفاده در انواع وینچ‌ها
  • آنودایز شده با رنگ درجه یک و ماندگاری بالا

کد محصولWAAFA2
ظرفیت8000 الی 20000 پوند
رنگنقره‌ای
وضعیتموجود
قیمت1,100,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.