Search
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

کنترل پنل و صفحه کلید 6 تایی خودرو مدل ACP61

خودروها، قایق‌ها، موتورها و تمام وسایل نقلیه امروزی، به مجموعه‌ای از تجهیزات و وسایل برقی مجهز هستند. با پیشرفت تکنولوژی و گسترده‌تر شدن دامنه نیازهای انسان در استفاده از این وسایل، تعداد و تنوع ابزارها و تجهیزات مورد استفاده در وسایل نقلیه هم درحال افزایش است، خصوصاً در ماشین‌های آفرود که تجهیزات جانبی بسیاری می‌توان بر روی آنها نصب کرد. تمامی این تجهیزات برقی، نیازمند شاسی‌ها و کلیدهایی برای کنترل هستند.

با افزایش تعداد تجهیزات و لوازم برقی در خودرو، تعداد کلیدها و کنترل‌ها هم افزایش یافته و سیم‌کشی پیچیده‌تر می‌شود. مجموعه کنترل مدل ACP61 یکی از بهترین گزینه‌ها برای حل این مشکل است.  این یونیت از یک مجموعه کنترل‌پنل و جعبه فیوز به همراه صفحه‌کلید تشکیل شده‌است که امکان اِعمال دستور قطع و وصل برای 6 وسیله در آمپراژها و توان‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

با استفاده از برچسب‌های آماده که همراه این کیت ارائه می‌شود، می‌توانید از بین طرح‌های مختلف، برچسب مناسب برای وسیله و تجهیزاتِ مورد نظر خود را یافته و بر روی کلید مد نظر بچسبانید و یا طرح دلخواه خود را چاپ کرده و روی آن بچسبانید.

برای راحتی بیشتر، کلید‌ها دارای چراغ پس‌زمینه و نشانگر روشن‌و‌خاموش هستند که استفاده در نور کم و یا هوای آزاد با نور زیاد را راحت‌تر می‌کند.

صفحه‌کلید 6 تایی ACP61 در یک قاب آلومینیومی قرار گرفته است که در برابر ضربه و نفوذ گرد غبار و آب مقاوم است. به‌این‌ترتیب، نصب و استفاده از آن در وسایلی مانند موتورهای چهارچرخ  یا ATV، قایق‌ها، تریلی و کامیون‌ها، ماشین‌آلات امداد، کار و کشاورزی ممکن می‌شود.

تمام تجهیزات مود نیاز برای نصب و راه‌اندازی به همراه پایه‌های آلومینیومی برای نصب کنترل‌یونیت و صفحه‌کلید در یک مجموعه در کنار هم ارائه می‌شود.

 

  • صفحه‌کلید 6 تایی مقاوم در برابر گرد و غبار و نفود آب Anti splash
  • کلیدها از نوع Finger touch
  • کنترل‌باکس هوشمند برای اِعمال دستور برای 6 وسیله به صورت همزمان
  • دارای دو خروجی 5 آمپر، 2 خروجی 10 آمپر، 2 خروجی 20 آمپر، و دو خروجی 30 آمپر
  • رله با آمپر بالا برای دستور قطع و وصل با آمپراژ‌های بالا

کد محصولACP61
دمای کارکرد-40 الی +80 درجه سانتی‌گراد
ولتاژ کارکرد12 ولت
درجه آب‌بندی IP65
مجموع توان قابل‌کنترل مجموعه 960 وات
ماکزیمم جریان قابل‌کنترل مجموعه 60 آمپر
طول سیم اتصال صفحه‌کلید 1.5 متر
ابعاد صفحه‌کلید 75x50x17 میلی‌متر
ابعاد کنترل یونیت 130x95x70 میلی‌متر
وضعیتموجود
قیمت6,100,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.