Search
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

کیسه خواب نکو Neko سری ZiZ مدل CSBNZ1XL سایز XL

کیسه خواب یک محصول ضروری برای بسیاری از سفرها، خصوصاً سفرهای طبیعت‌گردی و آفرود است. این تجهیزات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فضای بار ماشین‌ها و یا کوله‌پشتی، فضای کمی را اشغال کنند. در عین حال، ابعاد، کیفیت الیاف، دمای قابل تحمل، طراحی و دوخت کیسه خواب می‌تواند تعیین‌کننده در کیفیت و کارایی آن برای تأمین حداکثر آسایش و آرامش خواب برای شما باشد.

کیسه خواب نکو مدل CSBNZ1L وسیله‌ای مناسب برای مسافرت، کمپینگ و تورهای آفرود است که برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی حرفه‌ای طراحی شده است.

یکی از مشکلات رایج در بسیاری از کیسه خواب‌های موجود در بازار، عرق کردن در داخل آنها و خیس شدن است. این مسئله علاوه بر ایجاد حس ناخوشایند، موجب خیس شدن کیسه و در نتیجه لرزش و احساس سرمای بیشتر می‌شود. آستر پنبه‌ای بکار رفته در داخل این کیسه خواب، مانع از تعریق بدن شده و با خوابیدن درون آن، گرمای بیشتر و مطلوب‌تری را احساس می‌کنید.

استفاده از الیاف گرمایی بسیار مرغوب در این محصول موجب می‌شود در مقایسه با بسیاری از کیسه‌خواب‌های دیگر، سبکی و نرمی بیشتری حس کنید. همچنین این موضوع باعث می‌شود کیسه‌خواب در حین استفاده، حجم بیشتری پیدا کند.

در ساختار این کیسه خواب، دو عدد تسمه برای تنظیم ابعاد سر و بدن بکار رفته است که مانع از خروج هوای گرم و همچنین افزایش گرمای داخلی کیسه خواب می‌شود.

زیپ دوبل بکار رفته در این محصول، زیپ باکیفیت کمپانی YKK ژاپنی است و روان و قوی است.

این محصول در دو سایز L و XL طراحی شده است.

کد محصولCSBNZ1XL
ابعاد باز شده کیسه خواب215x80 سانتیمتر
دمااکستریم -12 درجه، لیمیت -2، کامفورت +3
حجم الیاف150+150
رنگمشکی / خردلی / قرمز / آبی
وضعیتموجود
قیمت2,950,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.