Search
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

آبگرمکن گازی سفری مخصوص کمپ و کمپر Orvica Japan مدل CGWHO1

سفر و طبیعت‌گردی هر روز بیش از پیش مورد توجه طبیعت‌گردان و طبیعت‌دوستان قرار می‌گیرد و مسیرها و مقصدهای مسافران آن متنوع‌تر و طولانی‌تر می‌شود.

تنوع بالای مقاصد و مسیرهای این نوع مسافرت‌ها سبب می‌شود که ملزومات آن هم پیچیده‌تر شود. مسافران همواره به دنبال اقامتی راحت‌تر و ایمن‌تر در سفر و طبیعت هستند تا بتوانند مدت‌زمان بیشتری را در سفر بگذرانند. علاقه به سفر و اقامت به دور از هیاهوی شهرها به‌قدری همه‌گیر شده است که عده‌ای زندگی در سفر را به عنوان سبک مداوم زندگی خود برگزیده‌اند و همیشه در سفر هستند. کاروان‌ها، کمپرها، خودروهای کمپ و طبیعت گردی و چادر‌های ثابت و متحرک، بخشی از انتخاب‌های علاقه‌مندان این نوع از سفر برای اقامت در طبیعت هستند.

اما سفر طبیعت‌گردی و آفرود نیازهایی دارد؛ با توجه به فصل، مقصد، نوع سفر، مدت‌زمان اقامت و غیره، این نیازها اولویت‌های مختلفی پیدا می‌کنند. در یک اقامت چند روزه مخصوصاً در کنار خانواده، حمام کردن یک اولویت اصلی محسوب می‌شود. طبیعتاً اگر این نیاز به‌خوبی فراهم نشود، بسیاری از افراد از اقامت طولانی در طبیعت منصرف می‌شوند.

تأمین آب برای استحمام و بهداشت شخصی یا شست‌و‌شو، یکی از ضروریات سفر حرفه‌ای به دل طبیعت است. تا پیش از این، بسیاری از علاقه‌مندان این حوزه، اغلب مجبور به استفاده از آب سرد برای این کارها بودند. دسترسی به آب گرم عمدتاً یک چالش مهم است زیرا نیاز به انرژی برق یا سوخت برای گرمایش آب دارد، منابعی که در سفر و کمپینگ معمولا محدود هستند.

اما خوشبختانه امروزه راهکارهای قابل‌اجرا برای این مسئله وجود دارد. یکی از بهترین راه‌حل‌ها، استفاده از آبگرمکن‌های سفری است که عمدتاً انرژی خود را از سوختن سوخت‌های فسیلی مثل نفت و گازوئیل و گاز تأمین می‌کنند. نمونه‌های برقی به دلیل مصرف برق بالا و محدودیت منابع برقی در سفر، کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

آبگرمکن گازی Orvica Japan مدل CGWHO1 یکی از بهترین گزینه‌ها برای دسترسی به آب گرم مورد نیاز در خودرو، کاروان‌ها، کمپرها و چادرهاست. 

سیستم کارکرد این آب گرمکن دقیقاً مشابه نمونه‌های گازی شهری است که در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد و با شعله ناشی از اشتعال گاز، گرمای مورد نیاز برای گرم کردن آب مصرفی را فراهم می‌کند. این آبگرمکن دارای سیستم جرقه‌زنی برقی و سیستم کنترل برقی احتراق و دماست که برق مورد نیاز خود را از باتری تأمین می‌کند. به کمک ترموستات برقی می‌توان دمای آب را بر روی درجه مورد نظر تنظیم کرد و از نشانگر دیجیتال تعبیه‌شده بر روی بدنه خارجی، دمای آن را مشاهده نمود.

آبگرمکن‌های Orvica با وجود این که قابلیت کار با فشار بسیار کم را داراست، به همراه یک پمپ آب 12 ولت با دِبی خروجی 12 لیتر بر دقیقه ارائه می‌گردد تا فشار آب خروجی افزایش یابد.

این آبگرمکن گزینه مناسبی است برای استفاده در محیط‌هایی که به گاز شهری و یا انواع سوخت مایع و منابع برق دسترسی وجود ندارد، از جمله در انواع خودرو‌های کمپ و کمپر، کانکس‌ها و خانه‌های پیش‌ساخته، انواع چادر و سازه‌های پارچه‌ای و پلاستیکی، و انواع خودرو‌های کار و خدمات، و هر محل و محیط دور از خدمات گاز شهری.

  • مخزن گرمایش آب و لوله‌های آلومینیومی
  • توان گرمایشی 30 کیلووات با ظرفیت 8 لیتر در دقیقه
  • ترموکوپل و سیستم جرقه‌زنی برقی
  • دودکش برای انتقال گازهای ناشی از سوخت
  • پمپ آب 12 ولت برای افزایش فشار آب خروجی

کد محصولCGWHO1
ظرفیت 8 لیتر در دقیقه
منبع تغذیه انواع گاز مایع یک‌بار مصرف و قابل‌شارژ
منبع برق 2 عدد باتری 1.5 ولت سایز
دِبی پمپ آب 12 لیتر بر دقیقه
ابعاد50x30x13 سانتی متر
وزن
ابعاد پمپ
وزن پمپ
وضعیتناموجود
قیمت-




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.