Search
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

باربیکیو سفری و گریل رومیزی فن دار FEMOR مدل CBQM2

پخت‌و‌پز غذا همیشه از دغدغه‌های طبیعت‌گردان و اهالی کمپینگ است، نیازی که تأمین آن از مفرح‌ترین فعالیت‌های یک سفر طبیعت‌گردی و ماجراجویانه است. پخت غذا بر روی آتش و منقل علاوه بر این این‌که یکی از رایج‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین راه‌های پخت غذا در سفر است، تا جایی که بسیاری از مسافران فقط با هدف آشپزی در طبیعت و لذت بردن از آن راهی سفر می‌شوند. برپایی آتش و باربیکیو همیشه راحت و ساده نیست و اگر تجربه و امکانات کافی نداشته باشید، بیشتر می‌تواند موجب دردسر شود. داشتن یک منقل و باربیکیو سفری سبک و در عین حال مقاوم و باکیفیت می‌تواند تجربه به یادماندنی از آشپزی در سفر و طبیعت برای شما مهیا سازد.

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های پخت یک غذای با کیفیت و خوشمزه بر روی آتش، تنظیم دما و شدت شعله است. بهترین نوع شعله، گرمایش یکنواخت آن است و به همین خاطر است که آتش را باد می‌زنیم. ولی باد زدن دستی به‌صورت هم‌زمان با پخت غذا خسته‌کننده است و در عین حال ممکن است شعله‌ی ناشی از آن چندان هم یکنواخت نباشد.

خوشبختانه امروزه لوازم آشپزی تنوع بسیار زیادی دارند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که استفاده از آنها راحت‌تر و بهینه‌تر از گذشته است. باربیکیو و منقل برقی FEMOR مدل CBQM2 با طراحی منحصربفرد و با بهره‌گیری از سیستم بادبزن و فن برقی بدون نیاز به برق شهری، یک گزینه بسیار عالی برای کسانی است که به دنبال پخت غذای با کیفیت بر روی آتش هستند. فن برقیِ تعبیه‌شده در زیر محفظه زغال و تشتک پخت، موجب افزایش راندمان حرارتی و همچنین گردش هوای گرم در داخل تشتک می‌شود؛ در نتیجه با مصرف زغال کمتر، دمای بالاتری تولید می‌شود که در تمام نقاط پخت به‌صورت یکنواخت پخش می‌شود.

از مهم‌ترین مزایای این باربیکیو، پخت بدون تماس با آتش مستقیم است که باعث می‌شود مواد غذایی سلامت خود را خفظ کنند و آشپزی تا حد زیادی بدون دود باشد.

طراحی و جنس گریل و آتشگاه و تشتک پخت، به‌نحوی است که چرک نگیرند، محیط اطراف به هنگام پخت و پز کثیف و چرب نشود، و پس از پایان کار به‌راحتی تمیز شوند. بدنه بیرونی این باربیکیو دوجداره است که سبب می‌شود جداره خارجی حتی در زمان روشن بودن شعله داغ نشود و استفاده از آن ایمن‌تر و آسان‌تر شود.

 

  • دارای فن برقی با امکان تنظیم دور فن
  • بدنه مقاوم و در عین حال سبک و جمع‌و‌جور برای حمل راحت‌تر در سفر
  • امکان جداسازی قطعات و قسمت‌های مختلف برای نظافت آسان‌تر

کد محصولCBQM2
ابعاد34x34x21 سانتی‌متر
جنس بدنهورقه آهنی رنگ‌شده
جنس گریل و آتشگاه استیل
تعداد و نوع باتری 4 عدد باتری قلمی سایز AA
وزن6 کیلوگرم
وضعیتموجود
قیمت3,400,000 تومان

 




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.