Search
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

بیده و سردوش شارژی کمپینگ مدل CSER2

در سفرهای طبیعت‌گردی، تامین آب و تجهیزات لازم برای دستشویی و بهداشت شخصی، یکی از دغدغه های مسافرانی است که به‌دنبال یک سفر طبیعت‌گردی و آفرود، در عین داشتنِ رفاه منزل هستند؛ به‌ویژه اگر سفر همراه با خانواده و کودکان باشد این نیاز بیش از پیش اهمیت پیدا خواهد کرد. بیده شارژی چراغ‌دار محصولی است که با استفاده از باتری تعبیه‌شده و پمپ قدرتمندش، به خوبی از عهده رفع این نیاز بر خواهد آمد. از این دستگاه کوچک و کاربردی می‌توانید با راحتی برای شستشو و نظافت استفاده کنید.

 

این بیده علاوه بر دستشویی، به‌عنوان دوش، شیلنگ و پمپ توالت، شست‌و‌شوی حیوانات خانگی، شست‌و‌شوی ظروف، مصارف آبیاری و باغبانی نیز قابل استفاده است.

همچنین از این بیده می‌توان به‌صورت همزمان به عنوان چراغ کمپ استفاده کرد. LED بکار رفته در این محصول قابلیت تنظیم میزان روشنایی را نیز دارد. مخزن آب تاشو این محصول این امکان را مهیا می‌کند که در زمان حمل‌و‌نقل، فضای کمتری را در قسمت بار ماشین اشغال کند.

کد محصولCSER2
ابعاد16x16 سانتیمتر
زمان مورد نیاز برای شارژدر حدود 60 دقیقه
زمان شارژدهی 30 دقیقه
دبی خروجی1 لیتر در دقیقه
طول شلنگ1 متر
ظرفیت باتری 600 میلی‌آمپر لیتیومی
لامپ LED0.25 وات با توان روشنایی 1000 لومن
ورودی شارژ USB Type C
وزن1 کیلوگرم
وضعیتناموجود
قیمت_




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.