Search
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

تختخواب سفری چادری تاشو یک نفره مدل CFBT1

یکی از نیازمندی‌های ضروری در سفرهای طبیعت‌گردی و آفرود، تهیه محل استراحت و خواب امن، مطبوع و راحت در فصول گرم و سرد سال است که امروزه گزینه‌های متعددی برای تأمین آن وجود دارد: برپایی چادر و رختخواب، کیسه خواب و تشک در داخل چادر از مرسوم‌ترین روش‌ها در چنین سفرهایی هستند.

اگر یک طبیعت‌گرد حرفه‌ای هستید و می‌خواهید از بابت محل خواب در سفر و کمپینگ خیالتان راحت باشد، تختخواب‌های چادری یک‌نفره CFBT1 و دونفره مدل CFBT2 جزو بهترین گزینه‌ها هستند که مزایای چادر و تخت‌خواب را به‌صورت همزمان فراهم می‌کنند.

قرار گرفتن در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین سبب می‌شود تا از رطوبت و سرمای زمین، جریان هوای سرد و همچنین ورود حشرات و خزنده‌ها در امان باشید. ارتفاع کمتر نسبت به دیگر چادر‌ها سبب می‌شود که هوای داخل چادر حجم کمتری داشته باشد و راحت‌تر و سریع‌تر گرم شود و با گرمای بدن نیز گرم بماند.

 

طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که علیرغم ارتفاع کم، فضای مناسب برای نشستن بر روی تخت وجود نیز دارد. این ارتفاع کم به همراه شکل گنبدی سقف باعث شکست باد و هدایت راحت‌تر آب از روی سقف به هنگام باد و باران خواهد شد. جنس پارچه‌ها و پوشش دوم از بهترین متریال انتخاب شده است و با لایه‌ای از پلی‌اورتان تقویت شده تا علاوه برضد آب بودن، صدای بارش باران و وزش باد را نیز جذب کند.

نمونه یک‌نفره این تختخواب سفری، تا 150 کیلوگرم وزن را به‌خوبی تحمل می‌کند و لازم نیست نگران استحکام سازه آن باشید.

در طرفین چادر دو درب بزرگ برای دسترسی راحت‌تر به داخل تعبیه شده است و دو پنچره در دو سر چادر در نظر گرفته شده تا چادر تهویه بهتری داشته باشد. تمام درب‌ها و پنجره ها دارای توری هستند تا از ورود حشرات و جانوران موذی جلوگیری شود.

در فضای داخل چادر، محل‌های متعددی برای قرار دادن لوازم و وسایل و آویزان کردن چراغ و البسه تعبیه شده است تا به هنگام خواب به تمامی لوازم رفاهی مورد نیاز دسترسی داشته باشید.

  • قابلیت باز و بسته کردن آسان و سریع در کمتر از 4 دقیقه
  • مناسب برای چهار فصل سال
  • دولایه دو پوش
  • دارای سازه آلومینیومی به همراه پایه‌های فلزی با رنگ الکترواستاتیک

← این محصول دارای نوع دو نفره نیز هست که اطلاعات آن را در اینجا می توانید ملاحظه کنید

کد محصولCFBT1
ابعاد حالت بسته 86x19x86 سانتیمتر
ابعاد حالت باز 210x80x108 سانتیمتر
تحمل وزنتا 150 کیلوگرم
جنس رویه و پوشش دوم210D oxford WP, 210D oxford WP
جنس زیره خواب600D oxford WP پوشیده‌شده با لایه پلی‌اورتان
رنگسبز لجنی
وزن13 کیلوگرم
وضعیتموجود
قیمت10,800,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.