Search
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

شگل طنابی 17 تن Saber مدل WASSS1

به دام افتاد افتادن و گیرکردن در گل و لای، شن و ماسه، و برف و آب در سفرهای طبیعت‌گردی و آفرود اجتناب‌ناپذیر است. بخصوص اگر مسیرهای ناآشنا و صعب والعبور را برای سفر انتخاب کرده باشید.

معمول‌ترین روش برای کمک و نجات ماشین در چنین شرایطی، کشیدن آن توسط خودرویی دیگر و یا با استفاده از وینچ و تکنیک‌های کشش است. در تمامی این روش‌ها باید طناب، تسمه و یا سیم‌بکسل به خودرو متصل شود تا توسط نیروی کششی، خودرو از محل به‌دام‌افتاده نجات یابد.

از شگل برای اتصال راحت‌تر و امن‌تر و نیز جلوگیری از بریده شدن طناب یا تسمه و یا گره خوردن آن استفاده می‌شود. در واقع شگل رابط بین نقطه اتصال و کشش با تسمه، طناب و سیم بکسل است. معمول‌ترین نوع شگل‌ها، نمونه‌های فلزی پیچی است که انواع مختلفی از آنها در بازار وجود دارد. شگل‌های فلزی وزن زیادی دارند و به هنگام بروز حادثه مانند یک گلوله فلزی عمل کرده و در صورت پارگی طناب، به اطراف پرتاب می‌شوند که خطرات جدی برای افراد و ماشین‌ها دارد.

همچنین پیچ و پین این شگل‌ها در شرایط مختلف آب و هوایی با گذشت زمان دچار زنگ‌زدگی می‌شود و به سختی باز و بسته می‌شوند و بعضا حتی قفل می‌شوند.

برای حل این مشکلات شگل‌های نرم یا شگل‌های طنابی با نمونه‌های قدیمی جایگزین شده‌اند. Saber به عنوان یک تولیدکننده با کیفیت استرالیایی و با بهره‌گیری از تکنولوژی تولید طناب مصنوعی، با استفاده از بهترین مواد اولیه و بکارگیری تجربیات طبیعت‌گردان استرالیایی، یکی از با کیفیت‌ترین و قوی‌ترین شگل‌های طنابی دنیا را تولید، و برای شرایط آب و هوایی استرالیا تست و روانه بازار کرده است. شگل طنابی 37500 پوندی صابر توان تحمل حداقل 17 تن کشش را داراست.

علاوه بر توان کشش بالا، این شگل در برابر سایش و ضربه هم مقاوم است. محل اتصال شگل‌ها معمولا ناصاف، برنده و پر چالش است، کیفیت بالا تولید و استفاده از الیاف درجه یک سبب شده است که شگل‌های Saber در برابر تمامی این چالش‌ها، کارایی لازم را داشته باشد.

برای راحتی بیشتر در حمل و نقل، این شگل همراه با یک کیف عرضه می شود.

Saber یک برند بین‌المللی مطرح ثبت‌شده در استرالیاست که تمامی محصولات آن در انجمن ملی تست ملبورن (NATA) مورد آزمایش‌ها و تست‌های مختلف قرار گرفته و تمامی گواهی‌های استاندارد لازمه را دریافت نموده اند. تمامی این محصولات در طبیعت سخت و آب‌و‌هوای نامناسب استرالیا سال‌هاست که توسط طبیعت‌گردان مورد استفاده قرار گرفته‌اند و موفق به کسب جایگاه قابل‌توجه در بازار استرالیا و کشورهای دیگر شده‌اند.

کد محصولWASSS1
قابلیت تحمل و کشش17 تن (37500 پوند)
وضعیتموجود
قیمتلطفاً تماس بگیرید




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.