Search
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

صندلی سفری تاشو آلومینیومی پارچه‌ای با پشتی تاشو مدل CFC02

تماشای غروب آفتاب درحال نوشیدن قهوه، ماهیگیری کنار رودخانه یا برکه آب، جمع شدن دور آتش و گپ و صحبت با دوستان و خانواده، تماشای یک منظره زیبا و یا هواخوری عصرانه در پارک، از لذت‌هایی است که طبیعت‌گردان و ماجراجویان و دوستداران کمپینگ به دنبال آن هستند. به همراه داشتن یک صندلی سفری و راحت و مستحکم لذت این لحظات را دوچندان خواهد کرد.

در سفرهای طبیعت‌گردی و کمپینگ، فراهم کردن نشیمنگاه مناسب و راحت به‌دور از رطوبت، حشرات و جانوران موذی که در سطوح ناهموار قابل‌استفاده باشد، جزو اولویت‌های یک سفر طبیعت‌گردی است. در عین حال، این صندلی‌ها باید فضای کمی را اشغال کنند. بر اساس این نیازها، صندلی‌های کمپینگ بسیاری طراحی و روانه‌ بازار شده است.

صندلی CFC02 یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده در سفر است که با بهره‌گیری از فریم آلومینیومی سبک و پارچه آکسفورد، در عین داشتن استحکام کافی، وزن کمی را داراست و مکانیزم تاشوی جمع‌شونده آن، این امکان را مهیا می‌سازد که به‌راحتی در دست قابل‌حمل باشد و فضای بار کمی را در خودرو اشغال کند.

اما مهم‌ترین فاکتور در انتخاب صندلی، راحتی و امنیت در نشستن بر روی آن است. طراحی جادار با فضای نشیمن و تکیه‌گاه عریض و بلند، در کنار استفاده از متریال باکیفیت موجب شده است که این صندلی تحمل وزن 120 الی 150 کیلوگرم را داشته باشد بدون آن که بدنه‌ آن دچار مشکل شود.

جنس دسته‌های این صندلی از چوب فرآوری‌شده است که در کنار استحکام و دوام بالا، حس آرامش خاصی دارد.

پشتیِ این صندلی، قابلیت تاشوندگی و تنظیم زاویه را داراست که بین زوایای 95 تا 125 درجه قابل‌تنظیم است تا بتوانید در بهترین حالت ممکن و در کمال آرامش، از لم دادن روی آن لذت ببرید.

  • کفی پلاستیکی ضد لغزش
  • کیف توری مقاوم و حجیم در پشت صندلی برای قرار دادن لوازم و وسایل
  • پشتی بلند با قابلیت تنظیم زاویه در سه زاویه 95-105 درجه و 125 درجه
  • مکانیزم قفل و خرپای  Xشکل پایه‌ها برای استحکام و امنیت بیشتر در سطوح ناهموار
  • کیف حمل و نقل برزنتی مقاوم برای حمل راحت‌تر و مراقب از آسیب‌های حین حمل

کد محصولCFC02
ابعاد باز شده56×67×96 سانتی‌متر
ابعاد بسته بندی18×23×90 سانتی‌متر
وزن5.3 کیلوگرم
جنس و نوع استراکچرلوله‌های فلزی در تیکه‌گاه، پروفیل آلومینیومی در پایه‌ها
جنس اتصالاتپلاستیک فشرده
جنس بدنهپارچه آکسفورد 600D
جنس دستهچوب فرآوری‌شده
رنگمشکی
وضعیتموجود
قیمت3,100,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.