Search
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • :
  • :

طناب ارتجاعی امداد و آفرود Saber صابر Heavy duty مدل ARKS1B

گیر کردن ماشین در گل و برف و یا به دام افتادن در ماسه ها از اتفاقات ناگزیردرسفرهای آفرود و طبیعت گردی است که احتمالا به‌عنوان یک آفرودر آن را بارها تجربه کرده‌اید. خروج خودرو و رها سازی آن از چنین شرایطی با کمترین آسیب به خودرو و سرنشینان و به امن‌ترین صورت از مزایای استفاده از طناب ارتجاعی Saber است.

طناب ارتجاعی Saber مدل ARKS1B برای امداد و رهاسازی امن‌تر، نرم‌تر و مطمئن‌تر ماشین از گل، برف، شن و ماسه، آب و … طراحی شده است و چنانچه به همراه شگل‌های طنابی Saber استفاده شوند، ایمنی امداد و نجات ماشین در بالاترین سطح خواهد بود. این طناب ارتجاعی بر خلاف تسمه‌های ارتجاعی که کمتر از 20% کشسانی دارند، قابلیت کش آمدن تا 30% را دارند که سبب جذب نیروی زیاد وارده ناشی از کشش توسط خودرو شده و به‌صورت نرم‌تر و یکنواخت‌تری نیرو را به ماشین گیر کرده انتقال می‌دهد و در نتیجه امداد‌رسانی به نتیجه آن بهترین و موثرترین نحو انجام خواهد شد.

در تولید و ساخت طناب‌های ارتجاعی Saber از ترکیب الیاف نایلون منعطف و سخت‌کار استفاده شد ه است که در کنار فرآیند پوششی خاصی  که بر روی بدنه خارجی طناب انجام می‌گیرد، طناب را در برابر امواج UV، رطوبت و مواد ساینده مانند خاک و شن و ماسه مقاوم می‌سازد. محل‌های اتصال یا همان قلاب‌های دو سر طناب، توسط پلیمر پوشانده شده‌اند تا مقاومت سایشی و تحمل کشش بالاتری در این نقاط ایجاد شود.

Saber یک برند بین‌المللی مطرح ثبت‌شده در استرالیاست که تمامی محصولات آن در انجمن ملی تست ملبورن (NATA) مورد آزمایش‌ها و تست‌های مختلف قرار گرفته و تمامی گواهی‌های استاندارد لازمه را دریافت نموده اند. تمامی این محصولات در طبیعت سخت و آب‌و‌هوای نامناسب استرالیا سال‌هاست که توسط طبیعت‌گردان مورد استفاده قرار گرفته‌اند و موفق به کسب جایگاه قابل‌توجه در بازار استرالیا و کشورهای دیگر شده‌اند.

این محصول به همراه یک کیف حمل مقاوم عرضه می شود.

کد محصولARKS1B
طول9 متر
قابلیت تحمل و کشش18000 پوند (8.2 تن) نیرو
27500 پوند (12.5 تن) نیرو
وضعیتموجود
قیمت18000 پوند: ـ
27500 پوند: لطفاْ تماس بگیرید




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.