Search
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

مجموعه چراغ مه شکن و راهنمای فلزی-پلاستیکی سپر ARB مدل LARBB1

استفاده از سپرها و گاردهای محافظ در خودروهای دودیفرانسیل، هر روز بیش از پیش مورد استقبال علاقه‌مندان حرفه‌ای قرار می‌گیرد و انواع متنوعی از سپرهای آفرود برای هر خودرو، بر اساس نیازهای متفاوت، تهیه و نصب می‌شوند.

روشنایی و زیبایی این سپرها از مواردی است که توجه فراوانی به آن می‌شود؛ چه از نظر فنی و ایمنی و چه از نظر زیبایی. یکی از طرح‌هایی که از سال‌ها پیش مورد توجه علاقه‌مندان بوده، سپرهای ARB است. با توجه به سخت‌تر شدن تهیه و تأمین این سپرها در داخل کشور، کارگاه‌های زیادی اقدام به تولید نمونه‌های مشابه در داخل کرده‌اند. پروژکتور و چراغ راهنمای این سپرها نیز با نمونه‌های فایبر جایگزین شده است که اکثراً کارایی و دوام و زیبایی لازم را ندارند. از این رو مجموعه 4WD Tools نمونه‌های باکیفیت از جنس فلزی-پلاستیکیِ این مجموعه چراغ را تأمین کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

جنس قاب این چراغ ها از پلاستیک با کیفیت بالاست و در برابر نور خورشید و تغییرات آب‌و‌هوایی و برخورد اجسام، مقاومت بالایی دارد. این پروژکتورها با گذشت زمان، کیفیت و رنگ خود را از دست نمی‌دهند. فریم داخلی پروژکتورها، فلزی است تا کل مجموعه را به‌صورتی مستحکم در محل نصب ثابت نگاه دارد. روشنایی این مجموعه شامل یک پروژکتور گرد 9 اینچ با لامپ هالوژنی، به همراه راهنما و چراغ روز (Daylight) است.

کد محصولLARBB1
ابعاد
وزن
ولتاژ ورودی 12 ولت
وضعیتموجود
قیمتلطفاً تماس بگیرید

 




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.