Search
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

وینچ آفرود 13500 پوند طناب مصنوعی Armor سری King

سفرهای طبیعت‌گردی و ماجراجویانه با خودرو به دل طبیعت و تجربه مسیرهای ناشناخته، همیشه با چالش‌هایی مواجه است. یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین چالش‌ها که یک آفرودر همیشه باید برای آن آماده باشد، به دام افتادن و گیر کردن ماشین است. شن و ماسه‌های روان کویر، گل‌ولای جنگل، مسیرهای لغزنده پوشیده از برف، ماسه‌های ساحلی، تخته‌سنگ‌ها و مسیرهای کوهستانی، و رودخانه‌ها جزو شرایطی هستند که در عبور از آنها امکان گیرکردن ماشین وجود دارد.

برای نجات ماشین از چنین شرایطی، ابزار‌های مختلفی وجود دارد. کشیدن توسط یک ماشین دیگر، استفاده از جک آفرودی، پر کردن و یا کندن سطح زیر ماشین، پر کردن زیر چرخ‌ها برای افزایش چسبندگی و کشش و…

این روش‌ها اگرچه در برخی موارد کارساز هستند، اما معمولا مستلزم صرف نیروی انسانی زیادی هستند و در برخی شرایط کارایی ندارند، خصوصاً‌ اگر به‌تنهایی در سفر باشید. وینچ آفرود از مهم‌ترین و کارآمدترین ابزارهای امداد و نجات در انواع شرایط است. مکانیزم کارکرد وینچ به این صورت است که یک موتور متصل به گیربکس، طناب یا سیم‌بکسل را به دور درام می‌پیچد و سبب حرکت خودرو به سمت جلو و رهاسازی از محل به‌دام‌افتاده می‌شود.

وینچ‌های برقی سری King محصول طراحی و توسعه شرکت Armor کانادا است که لوازم تخصصی گسترده‌ای را برای استفاده در آفرود و کمپینگ تولید می‌کند. محصولات این شرکت با کیفیت بالای خود توانسته است در شرایط مختلف آب‌و‌هوایی، کارایی خود را به اثبات برساند. مجموعه 4WD Tools اولین شرکت ایرانی واردکننده محصولات Armor و نماینده انحصاری این شرکت در ایران است.

 

موتور 6.8 اسب‌بخار این وینچ، قوی‌ترین موتور برقی مورد استفاده در وینچ‌های موجود در بازار جهانی است. توان بالای این موتور به همراه گیربکس سیاره‌ای سخت کار (Heavy Duty) سبب شده است که توان خروجی این وینچ در بالاترین سطح رده وزنی خود قرار گیرد.

توان یک‌دست به همراه کمترین مصرف برق، در کنار سرعت بالا و کمترین صدا و لرزه سبب شده است که این وینچ مورد پسند طبیعت‌گردان و ماجراجویان و اکیپ‌های امداد و نجات قرار بگیرد.

 

بدنه آلومینیومی که با غلاف فلزی و پلاستیکی مقاوم‌سازی دوباره شده است، در برابر تنش‌ها بالاترین مقاومت را از خود نشان می‌دهد. به این ترتیب با گذشت زمان و علیرغم وارد شدن تنش‌های مکرر، این وینج بدون هیج مشکلی قادر به ادامه کار خواهد بود. استفاده از بهترین مواد و متریال، و طراحی گیربکس خشک سبب شده است که وینچ‌های Armor بدون نیاز به سرویس با کمترین استهلاک به کار خود ادامه دهند.

 

  • سولونوئید ضدآب
  • موتور ضدآب آمپر پایین
  • سرعت بالا
  • ترمز با صدای کم
  • گیربکس کارآمد ضدآب
  • قابل نصب بر روی انواع ماشین‌های آفرود

 

 

کد محصولArmor WAK13.5S
نوع وینچطناب مصنوعی (سنتتیک)
ظرفیت13500 پوند (6.1 تن)
وزن30.3 کیلوگرم
وضعیتموجود
قیمت36.000.000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.