Search
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

پروژکتور 7 اینچ ال ای دی HARDKORR هاردکور استرالیا مدل LS700

تکنولوژی نور و روشنایی در خودرو، از مهم‌ترین بخش‌هایی است که خودروسازان و توسعه‌دهندگان تکنولوژی روشنایی، سالانه مبالغ و زمان بسیاری صرف تحقیق و توسعه آن می‌کنند. در نتیجه، چراغ‌های خودروهای امروزی نسبت به نمونه‌های گذشته پرنورتر و در عین حال کم‌مصرف‌تر هستند.

چراغ‌های اصلی خودرو بر اساس نیازهای کلی و عمومی مصرف‌کنندگان در شرایط معمولی سیر و سفر طراحی و تولید شده‌اند و در بیشتر موارد، جوابگوی نیازهای شرایط آب‌و‌هوایی و محیطی سخت و خارج از جاده و یا حتی مسافت‌های طولانی نیستند. از این رو چراغ‌ها و پروژکتورهای متنوع زیادی برای خودروهای بیراهه‌نوردی و طبیعت گردی طراحی و تولید شده‌اند و بر روی این خودروها نصب می‌شوند. با توجه به ناهموار بودن مسیرها و ریسک بالای سفر و احتمال وقوع حادثه ناشی از عدم‌دید مناسب، نیاز به به پروژکتورها و چراغ‌های با نور قدرتمند و با کیفیت تولید بالا، جهت مقاومت در برابر شرایط آب‌و‌هوایی و محیطی نامناسب، در آفرود بیش از سایر خودروها احساس می‌شود.

پروژکتورهای مدل LS700 از نوع اس‌ام‌دی (SMD) با زاویه پرتاب نقطه‌ای هستند که برای انواع استفاده‌های روزمره در جاده‌های شهری، بین‌شهری و خارج از جاده مناسب هستند. کیفیت بالای ساخت و آب‌بندی در این پروژکتورها، مطابق با استاندارد IP68 است و در برابر نفوذ گرد و خاک و آب، عایق‌بندی بسیار خوبی دارد.

 

شدت نوری بالا در کنار مصرف پایین، از دیگر مزایای قابل‌توجه در این پروژکتورهاست به‌نحوی‌که تنها با مصرف 36 وات ال‌ای‌دی می‌تواند 11.800 لومن نور تولید کند. بهره‌گیری از چیپ‌ست هوشمند، سبب شده است که از این پروژکتورها هم در ماشین‌های سواری با ولتاژ 12 ولت بتوان استفاده کرد و هم در ماشین‌های سنگین کار، امداد و نجات، آتش‌نشانی، و نظامی با ولتاژ 24 ولت.

شرکت HARDKORR استرالیا یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده در عرصه روشنایی خودروهای آفرود، طبیعت‌گردی، خودروهای امداد و نجات، و خودروهای کار است که با بهره‌گیری از دانش روز و مواد و متریال باکیفیت و همچنین استانداردهای بالای تولید، موفق شده‌است محصولاتی با کیفیت و کارایی بالا تولید کند که در طبیعت سخت و آب‌و‌هوای نامناسب استرالیا، توسط طبیعت‌گردان مورد استفاده قرار گرفته و موفق به کسب جایگاه قابل‌توجه در بازار استرالیا و کشورهای دیگر شود.

 

  • محفظه و خنک‌کننده آلومینیومی با کیفیت بالا
  • لنزهای پلی‌کربنات درجه یک مقاوم در برابر اشعه‌های UV
  • چیب‌ست و ال‌ای‌دی های با قدرت بالا و کم مصرف
  • پایه اتصال استیل بسیار مقاوم
  • ست سیم‌کشی آماده جهت اتصال و استفاده
  • اتصالات با کیفیت و عایق در برابر گرد و خاک و نفوذ آب
  • بدنه رنگ‌شده با رنگ الکترواستاتیک

جنس و متریال

  • بدنه ریخته‌گری‌شده توسط آلومینیوم ADC12
  • پایه‌ها از جنس استیل بسیار مقاوم، پوشیده‌شده با رنگ الکترواستاتیک
  • لنزها از جنس پلی‌کربنات مقاوم در برابر اشعه‌های UV

کد محصولLS700
قطر 180 میلی‌متر
ضخامت 90 میلی‌متر
تعداد و توان 9 عدد ال‌ای‌دی 4 وات
توان مصرفی 36 وات
شدت نوری 1 لوکس در 700 متر
مقدار نور تولیدی 11.800 لومن
رنگ نور 6000 کلوین (سفید یخی)
زاویه پرتاب نور spot (نقطه‌ای)
درجه آب‌بندی IP68
ولتاژ کاری 10 الی 30 ولت DC
جریان مصرفی6 آمپر در ولتاژ 12 ولت
3 آمپر در ولتاژ 24 ولت
عمر مفید بیش از 50.000 ساعت
گواهی‌های استاندارد CE, RoHS, C-Tick, CISPR15
وزن1.8 کیلوگرم
وضعیتموجود
قیمت(جفت)لطفاً تماس بگیرید

 




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.