Search
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • :
  • :

پک روشنایی دو رنگ کمپ و کاروان HardKorr استرالیا مدل CLKH1

برقرار کردن کمپ در طبیعت و گذراندن شب در دل طبیعت به دور از دغدغه‌های زندگی شهری، علاقه‌مندی هر طبیعت‌گرد و طبیعت‌دوست است. تأمین امنیت، آرامش و رفاه محیط کمپ از مهم‌ترین دغدغه‌های طبیعت‌گردان و دوستداران آفرود است.

تأمین روشنایی شب، یکی از نیازهای اساسی برای شب‌مانی در طبیعت است. بر این اساس شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی درصدد رفع این نیاز برآمده و محصولات متنوعی برای این منظور طراحی و تولید کرده‌اند.

علاوه بر روشنایی، لوازم الکترونیکی متعددی در حین سفر وجود دارد و از این رو، مدیریت مصرف برق در این قبیل سفرها از اهمیت فراوانی برخوردار است. چراغ‌های LED به سبب مصرف پایین و نوردهی بالا، مدت‌هاست که مورد توجه طبیعت‌گردان و آفرودرها قرار گرفته‌اند. پک روشنایی خطی Hardkorr مدل CLKH1 از چراغ‌های ال‌ای‌دی با قابلیت روشنایی دورنگ تشکیل شده است که به‌صورت خطی بر روی یک بورد در داخل یک حباب خطی کامپوزیتی قرار دارد تا در برابر ضربه و نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. این لایت‌بار‌های خطی به نحوی طراحی شده‌اند که امکان اتصال به یکدیگر و افزایش تعداد پنل‌های روشنایی را دارا هستند.

با توجه به شرایط و محیط‌های مختلف در سفر به روشنایی با رنگ‌های مختلفی از نارنجی و زرد گرفته تا سفید و سفید یخی احساس نیاز می‌شود که لازم است یک پروژکتور جداگانه برای هر یک تهیه شود، که هم فضای زیادی را اشغال می‌کند و هم هزینه‌بر است. پک روشنایی Hardkorr استرالیا مدل CLKH1 امکان تأمین دو رنگ آفتابی، مهتابی، و ترکیب این دو را به‌صورت هم زمان داراست تا در هرلحظه نیاز شما به هر طیف نوری در روشنایی را غالب یک مجموعه تأمین نماید. برای تغییر رنگ ال‌ای‌دی‌ها کافی است با استفاده از دیمری که بر روی مجموعه نصب شده است بین رنگ‌های مد نظر انتخاب کنید. سفید یخی برای آشپزی در نور زیاد، نارنجی گرم برای گذراندن لحظاتی پرشور، و نور زرد ملایم برای آرامش و استراحت زیر نور؛ فقط کافی است شاسی دیمر را بچرخانید.

جالب است بدانید بر اساس تحقیقات حشرات 90% کمتر جذب نور نارنجی می‌شوند؛ به همین سبب نور نارنجی‌رنگ در این پک روشنایی، گزینه مناسبی است برای استفاده در محیط‌های طبیعی و باز، تا به دور از آزار حشرات در نور چراغ اوقات خوشی را بگذرانید.

پک روشنایی Hardkorr استرالیا مدل CLKH1 دارای یک طراحی خطی است که سبب می‌شود محل کمی را اشغال کند و به همین سبب امکان نصب و استفاده از آن در نقاط مختلف خودرو و چادر امکان‌پذیر است. اتصالات آهنربایی به همراه بست‌های پلاستیکی مخصوص، امکان اتصال به سایبان‌های خودرویی، باربند، چادر‌های سقفی و زمینی، کلیه لوازم کمپ و خودرو، بدنه ماشین و تجهیزات فلزی را مهیا می‌سازد تا در هر نقطه‌ای که نیاز باشد بتوانید روشنایی لازم را در اختیار داشته باشید.

شرکت Hardkorr استرالیا یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده در عرصه روشنایی خودروهای آفرود، طبیعت‌گردی، خودروهای امداد و نجات، و خودروهای کار است که با بهره‌گیری از دانش روز و مواد و متریال باکیفیت و همچنین استانداردهای بالای تولید، موفق شده‌است محصولاتی با کیفیت و کارایی بالا تولید کند که در طبیعت سخت و آب‌و‌هوای نامناسب استرالیا، توسط طبیعت‌گردان مورد استفاده قرار گرفته و موفق به کسب جایگاه قابل‌توجه در بازار استرالیا و کشورهای دیگر شود.

تمام متعلقات این مجموعه داخل یک کیف مقاوم (Hard Case) قرار گرفته است تا نگهداری و حمل نقل این مجموعه با امنیت و سهولت صورت گیرد. محتویات این کیف شامل 2 عدد لایت‌بار خطی، 2 عدد سیم اتصال سری، 1 عدد سیم برق اصلی با سوکت فندکی، دیمر، 1 عدد اتصال پلاستیکی ریلی بزرگ دیمر، و 4 عدد اتصال پلاستیکی ریلی لایت‌بار است.

  • مجموعه روشنایی ضدآب مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد‌و‌غبار
  • دارای سیم و اتصالات ضدآب بدون افت جریان
  • امکان انتخاب رنگ و شدت روشنایی توسط دیمر
  • دارای آهنربا در دو سر هر لایت‌بار
  • اتصالات پلاستیکی استاندارد برای اتصال به انواع چادر و سایبان‌های خودرویی
  • کیف آلومینیومی قفسه‌بندی‌شده و مقاوم

کد محصولCLKH1
ابعاد کیف66x18x10 سانتی‌متر
ابعاد لایت بار45x2x1.5 سانتی‌متر
نوع اتصال برق سوکت فندکی
رنگ روشنایی سفید یخی – زرد نارنجی
ولتاژ و آمپر مصرفی 12V - 2.4A
استاندارد آب‌بندیIP68
عمر مفید بیش از 50,000 ساعت
شدت نوری 2300 لومن
جنس بدنه آلومینیومی با پوشش رزین اپوکسی
طول سیم اتصال اصلی 5 متر
طول سیم‌های اتصال سری3 متر
گواهی‌های استاندارد CE-RoHS-C-Tick
وضعیتموجود
قیمتلطفاً تماس بگیرید

no images were found




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.