Search
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

چراغ کمپینگ و برج نور مدل CLA360

چراغ کمپینگ CLA360 یک وسیله کاربردی برای تأمین روشنایی محیط بدون نیاز به استفاده از منابع برق شهری و یا باتری همراه است که از منبع باتری ماشین و یا هر منبع 12 ولت دیگر تغذیه می کند. سیم‌های جداگانه برای اتصال به سوکت فندکی و نیز اتصال مستقیم به باتری ماشین در این مجموعه قرار داده شده است.

استفاده از نسل جدید چراغ‌های COB LED در این مجموعه باعث کاهش قابل‌توجه مصرف برق و افزایش راندمان نوردهی آن شده است.

این وسیله با بسته‌بندی کم‌حجم و ساده، قابلیت حمل در سفرهای آفرود، طبیعت‌گردی و همچنین مصارف کاری از قبیل تأمین روشنایی کارگاه‌های  ساختمانی، امداد و نجات و غیره را داراست. مصرف برق کم آن باعث می شود بتوانید ساعت‌ها بدون نیاز به استارت زدن ماشین از آن استفاده کنید.

قدرت نوردهی این چراغ 4800 لومن است و ارتفاع 5 متری ستون جمع‌شونده‌ی آن اجازه می‌دهد پرتاب نور تا شعاع چندین متری گسترش یابد و به خوبی محوطه را روشن کند.

نصب این وسیله در زمین بسیار ساده است و بدنه میله‌ی جمع‌شونده‌ی آن به خوبی در برابر فشارهای وارده مقاوم است.

بدنه میله و سایر بخش ها از آلیاژ بسیار سبک و ضدآب ساخته شده تا حمل آن به سادگی امکان‌پذیر باشد و دوام بالایی در محیط‌های مختلف داشته باشد. برای نصب این سیستم نیازی به هیچ‌گونه پیچ و مهره نیست تا در شرایط سخت به‌سادگی بتوان آن را راه‌اندازی کرد.

کنترل از راه دور این سیستم قابلیت تنظیم شدت نور (25%، 50% و 100%) و سرعت و حالت‌های مختلف نوردهی را فراهم می‌کند.

با این وسیله، با خیال راحت و بدون نگرانی از احتمال خرابی در اثر باد و باران و یا نیاز به باتری اضافی و نصب هرگونه وسیله دیگر، می توانید محیط های تاریک طبیعت‌گردی و کار را روشن کنید.

کد محصولCLA360
ابعاد بسته بندی73x12x5.5 سانتیمتر
حداکثر طول میله3.5 متر
توان48 وات
توان نوری4800 لومن
وضعیتموجود
قیمت1,100,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.