Search
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

کمپرسور هوا (پمپ باد) دو پیستون قابل حمل ولکانو K100

میزان باد لاستیک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین مقدار چسبندگی لاستیک به سطح جاده و نحوه انتقال قدرت از طریق لاستیک به جاده است. در سفرهای آفرود و طبیعت‌گردی، راننده به‌دفعات مجبور به خالی کردن و پر کردن مجدد باد لاستیک‌ها و تنطیم مقدار باد لاستیک بر اساس فاکتورهای مدنظر است.

از طرف دیگر، جاده‌های سنگلاخی و پر از موانع در آفرود، چالش‌های مختلفی برای لاستیک‌های خودرو به همراه دارد که باعث پارگی و یا پنچری لاستیک‌ها می‌شود و در چنین موقعیت‌هایی باید لاستیک‌ها را تعمیر و مجدد باد کرد. در تمامی این موقعیت‌ها نیاز به یک کمپرسور باد قابل‌حمل و کارآمد احساس می‌شود.

Volcano جزو بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین تولیدکنندگان پمپ باد خودرویی و قابل‌حمل در دنیاست که محصولات با کیفیت و قابل‌اعتمادی تولید می‌کند. این محصولات در سرتاسر جهان در سخت‌ترین شرایط آب‌و‌هوایی سال‌هاست که توسط طبیعت‌گردان مورد استفاده قرار گرفته‌اند و موفق به کسب جایگاه قابل‌توجه در بازار استرالیا، آمریکای شمالی و کشورهای دیگر شده‌اند.

پمپ باد ولکانو مدل K100 با بهرمندی از دو پیستون، کارکرد نرم و در عین حال کم‌صدایی دارد. طراحی این دو پیستون به‌نحوی است که ارتعاشات را به کمترین میزان ممکن رسانده و کارکرد یکنواخت و آرامی را برای پمپ به ارمغان آورده است و به‌هنگام کارکرد کمترین لرزش ممکن را خواهد داشت. طراحی این پمپ باد بسیار فشرده و در عین حال کارآمد است به‌نحوی که از نظر حجمی و وزنی تا 30% از کمپرسورهای هم‌رده و هم‌توان کوچکتر است و به‌عبارت دیگر، فضای کمتری را اشغال می‌کند و سبک‌تر است.

طراحی بدنه به نحوی است که تمام متعلقات مورد نیاز در بدنه پمپ جا شده و با قرار گیری در یک کیف، به‌راحتی امکان حمل و جابجایی وجود دارد.

علاوه بر لاستیک چرخ، به‌کمک این کمپرسورباد می‌توانید کیسه‌های هوا، چادرها و تشک‌های خواب را به‌راحتی باد کنید. همچنین برای به‌کار انداختن ابزارهای بادی سبک نیز می‌توان از این پمپ باد استفاده کرد.

  • دارای دو موتور پیستون خشک بدون نیاز به نگهداری و سرویس
  • همراه با شیلنگ باد درجه یک مقاوم در برابر تاشدگی و پیچ‌خوردگی
  • دارای نشانگر دقیق میزان باد
  • داراری مدار کنترل‌کننده میزان جریان مصرفی
  • دارای اتصال سوپاپ فشاری
  • به همراه اتصالات مورد نیاز برای باد کردن انواع لوازم کمپ و تفریح، انواع تایر و لاستیک

کد محصولK100
ابعاد 20x18x9 سانتی متر
وزن3 کیلوگرم
تعداد و نوع موتور 2 سیلندر پیستونی خشک
ولتاژ کاری 12 ولت
حداکثر جریان مصرفی کمتر از 25 آمپر
میزان دمش 60 لیتر بر دقیقه
بهینه زمان کارکرد 30 دقیقه
حداکثر فشار 120 PSI معادل 8.27 bar
طول شلنگ باد 7.6 متر
وضعیتموجود
قیمت8,200,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.