Search
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • :
  • :

کیسه خواب سه فصل دونفره نکو مدل Family201

 

کیسه خواب نکو مدل Family201 وسیله‌ای مناسب برای مسافرت، کمپینگ و تورهای آفرود است که برای سه فصل بهار، تابستان و پاییز قابل استفاده است. این کیسه خواب با قرار گرفتن در ساک کمپرس مخصوص خود، فضای کمی را در محفظه بار اشغال می‌کند.

کیسه خواب دو نفره Family201 از مرغوب‌ترین الیاف مدرن سیلیکونی، فوق‌العاده گرم و سبک تولید شده است. این الیاف گرما را برای مدت طولانی در خود نگه می‌دارند و مانع از هدر رفتن انرژی می‌شوند. همچنین مقاومت بالایی در برابر رطوبت محیط دارند و شما را در هر شرایطی گرم نگه می‌دارند.

رویه کیسه خواب از جنس پلی‌استر بسیار بادوام و مقاوم در برابر آب است و در لایه آستر داخلی از پارچه کتان استرچ 2-way بسیار مرغوب، گرم و سازگار با پوست تولید شده است. این پارچه استرچ در جهت عرض خاصیت کشسانی دارد تا غلتیدن و جابجا شدن در آن به‌راحتی صورت گیرد. این خاصیت در طول کیسه خواب وجود ندارد تا وارد و خارج شدن از کیسه خواب به‌ آسانی انجام پذیرد.

یک زیپ سرتاسری دوطرفه در هر دو سوی کیسه خواب به‌کار رفته است تا هر دو نفر از سمت خود بتوانند وارد و خارج شوند و مانند پتو از آن استفاده کرد. یک کلاه بزرگ در قسمت بالایی تعبیه شده که در صورت سرد بودن هوا، سرتان را داخل آن قرار دهید. همچنین نوار پهن زیرگردنی مانع ورود هوای سرد به داخل کیسه خواب می‌شود.

ابعاد این کیسه خواب به گونه‌ای است که دو نفر بزرگسال به‌راحتی بتوانند در آن بخوابند و در مواقع نیاز یک کودک به همراه دو بزرگسال نیز می توانند در آن بخوابند.

کد محصولCSBN201
ابعاد بسته بندی68x28 سانتیمتر
ابعاد باز شده کیسه خواب220x160 سانتیمتر
رنگ آبی
وزن3500 گرم
وضعیتناموجود
قیمت_




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.