Search
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

گاز مسافرتی دو شعله مدل CCN21

یک اجاق گاز سفری مناسب و حرفه‌ای می‌تواند علاوه بر تأمین غذای همسفران، آشپزی را تبدیل به قسمتی لذت‌بخش از یک سفر بکند. خصوصاً در سفرهای آفرود و طبیعت‌گردی که همیشه امکان رفتن به یک رستوران و یا حمل غذای پخته‌شده نیست، همراه داشتن یک اجاق گاز سفری، تبدیل به یک ضرورت می‌شود.

اما این وسیله برای آن که کارا باشد باید ویژگی‌های بخصوصی داشته باشد؛ امکان تأمین گاز مصرفی آن، وزن و حجم کم، قابلیت تا شدن، طراحی بهینه، و از همه مهم‌تر، امنیت در استفاده و در حین حمل و نقل.

اجاق گاز سفری دو شعله مدل CCN21 به سبب طراحی هوشمندانه چمدانی که دارد و با بهره‌گیری از دو شعله تعبیه‌شده در آن، گزینه بسیار مناسبی برای این منظور است و به راحتی تمام نیازهای پخت و پز یک خانواده یا گروه پرجمعیت را برآورده خواهد کرد.

مکانیزم چمدانی و باز و بسته شونده این اجاق گاز سبب می‌شود که این وسیله در زمان حمل، فضای کمی را اشغال کند و در عین حال، در هنگام استفاده فضای لازم برای قرار دادن قابلمه و ماهیتابه‌های بزرگ را داشته باشد.

بدنه این اجاق گاز علاوه بر زیبایی ظاهری، از استحکام بالایی برخوردار است.

کد محصولCCN21
نوع گاز مصرفیگاز مایع (بوتان):
کپسول پیک نیک، کوهنوردی، ایستاده
جنس بدنهفولاد با رنگ الکترواستاتیک کوره ای - صفحه رویه لعاب
وزن6 کیلوگرم
رنگمشکی - زرد
ابعاد42x28x13 سانتی متر
ابعاد بسته بندی46x35x15.5 سانتی متر
وضعیتموجود
قیمت1,890,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.