Search
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

بخاری گازوئیلی درجا مدل GH5KW2 تحت لیسانس Vevor آمریکا

در فصل سرما یکی از مهم‌ترین مسائل و احتیاجات سفرهای آفرود و طبیعت‌گردی، گرمایش است. گرم کردن محل کمپ و چادر و یا خودرو، به اندازه‌ای اهمیت دارد که کمیت و کیفیت آن، تعیین‌کننده‌ی مقصد، زمان، مسافت، و کیفیت سفر است. بسیاری از دوست‌داران سفرهای طبیعت‌گردی و کمپینگ و آفرود در فصول سرد سال به دلیل پیدا نکردن راه‌حل مناسبی برای گرمایش، مجبوراً سفرهای خود را به تعویق می‌اندازند. در بعضی مناطق، حتی در فصول گرم و تابستان هم گاه نیاز به سیستم گرمایشی احساس می‌شود.

برای تامین گرمای مورد نیاز سیستم‌های مختلف سوختی و برقی وجود دارند که اکثر آنها متاسفانه دارای ایمنی مناسب نیستند؛ نمونه‌های سوختی به سبب خطر گازگرفتگی، و نمونه‌های برقی به خاطر مصرف بالای برق دارای کارایی لازم نیستند.

بخاری‌های گازوئیلی که از آنها به عنوان «بخاری درجا» هم نام برده می‌شود یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌های گرمایشی هستند که سازوکارشان بر اساس اشتعال سوخت و گرمایش هوا و دمیدن هوای گرم است.

بخاری مدل GH5KW2 یکی از نمونه‌های قابل حمل بخاری‌های گازوئیلی باکیفیت است که امکان استفاده در خودرو، چادر و فضای باز و بسته را مهیا می‌کند. این مدل بخاری تحت لیسانس شرکت Vevor آمریکا تولید شده است و از کیفیت ساخت و کارایی بالایی برخوردار است.

این بخاری سوخت مورد نیاز خود را از مخزن خود، و برق مورد نیاز را می‌تواند از باتری خودرو و یا هر باطری پرتابل تامین نماید. برای استفاده از این بخاری کافیست مخزن سوخت را با گازوئیل پرکرده و اتصال باتری را برقرار کنید و با روشن کردن بخاری از گرمای آن استفاده نمایید. با توجه به انجام فرآیند احتراق در یک سیستم کاملا بسته و ایزوله و خروج گازهای ناشی از احتراق از طریق سیستم اگزوز، بخاری GH5KW2 از بابت ایمنی کاملا ایمن است.

بخاری مدل GH5KW2 با توان گرمایشی 5 کیلووات و چهار خروجی هوای گرم، توانایی تامین گرمای مورد نیاز برای گرم کردن چند چادر و ماشین بصورت همزمان در دمای منفی 40 درجه را داراست. باک این بخاری 4 لیتر گنجایش دارد و در صورت روشن بودن مداوم، تا 72 ساعت کارایی دارد.

نمایشگر دیجیتال این بخاری، تمام اطلاعات دمایی و کارکردی محیط و سیستم را بصورت رنگی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با دیدن تغییرات به‌وجود‌آمده، تنظیمات مورد نیاز بر روی همین نمایشگر قابل اعمال هستند. علاوه بر این نمایشگر، یک ریموت وایرلس همراه بخاری ارائه می‌گردد که تا بدون نیاز به بلند شدن بتوانید آن را تنظیم کنید.

این بخاری دارای سیستم قطع‌کن هوشمند است و در صورت افت جریان و یا بروز هر عیبی در سیستم احتراق، بصورت اتوماتیک سیستم را خاموش می‌کند.

  • مجهز به نمایشگر LCD با امکان نمایش رنگی
  • قدرت گرمایشی 5 کیلووات
  • دارای چهار عدد خروجی هوای گرم
  • قابلیت استفاده از فن برای تهویه هوا
  • مصرف بهینه و تولید گرمای فوق العاده
  • دارای ریموت کنترل با برد 30 متر جهت تنظیم دما
  • دمای کارکرد : منفی 40 درجه سانتی‌گراد تا مثبت 50 درجه سانتی‌گراد

کد محصولGH5KW2
ابعاد28x31x41 سانتی متر
ظرفیت باکحدود 4 لیتر
سوخت مورد استفادهگازوئیل
ولتاژ کارکرد12 ولت
مصرف سوخت یک باک در حالت مداوم72 ساعت
قدرت گرمایش 5 کیلو وات
برد ریموت30 متر
وزن4.5 کیلوگرم
وضعیتموجود
قیمت12,750,000 تومان

 




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.