Search
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

بیل و پارو آلومینیومی 65 سانتی‌متری با دسته تلسکوپی مدل CSF65

برخی ابزارهای طبیعت‌گردی، علاوه بر سفر در بسیاری از کارها و و فعالیت‌های روزانه نیز کاربرد دارند و مختص یک حرفه یا گروه اشخاص نیستند. یک از پرکاربردترین این ابزارها، بیل است؛ در سفر و طبیعت گردی و ماجراجویی هم بیل از جمله لوازمی است که بسیار کاربردی است و به‌دفعات در طول یک سفر مورد استفاده قرار می‌گیرد: نجات خودروهای گیرکرده در گل و برف و شن و ماسه، هموار کردن مسیر، و پر کردن زیر چرخ‌ها در مسیرهای صعب العبور، کندن چاله و گودال برای استحمام، برآفروختن آتش، هموار کردن زمین برای برپایی کمپ و زدن چادر، همه تنها گوشه ای از کارهایی است که با بیل انجام می‌شوند.

نکته مهم، تهیه یک بیل سبک، مقاوم ولی در عین حال سبک و جمع‌و‌جور دارای اهمیت است. بیل‌های باغی یا ساختمانی به‌دلیل ابعاد بزرگ و وزن بالایی که دارند برای حمل و نقل مناسب نیستند. به همین خاطر، بیل‌های آلومینیومی با دسته‌های تلسکوپی و تاشو، گزینه‌ای مناسب و کاربردی و پرطرفدار در سفرهای آفرود و طبیعت‌گردی به حساب می‌آیند.

بیل‌های مدل CSF65 از جنس آلومینیوم هستند و در عینِ داشتن وزنِ کم، قدرت تحمل بالایی دارند. دسته‌ی تلسکوپی آنها سبب شده که به‌راحتی در کیف کوچکی قرار گیرند و به همه جا حمل شوند بدون آن که فضای زیادی را در محفظه بار اشغال کنند.

  • سرِ دسته T شکل پلاستیکی جهت جذب ضربه و استفاده راحت‌تر
  • کیف پارچه‌ای برای حمل
  • دسته تلسکوپی با مکانیزم ضامن فشاری
  • پاکت با طراحی مستطیلی پارویی و دهنه با پهنای زیاد برای پُر کردن راحت‌تر

کد محصولCSF65
متریال پاکت و دسته پلاستیک و آلومینیوم
طول در حالت بسته44 سانتی‌متر
طول در حالت باز65 سانتی‌متر
ابعاد پاکت 28 در 22 سانتی‌متر
رنگقرمز
وزن
وضعیتموجود
قیمت750,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.