Search
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

دستکش محافظ‌دار ریکاوری تی‌مکس TMax مدل ARGT1

سفرهای طبیعت‌گردی و ماجراجویانه سرتاسر اتفاق و چالش هستند و در هر لحظه آن باید آماده یک چالش بود. از اولین آماده‌سازی خودرو و لوازم آن گرفته، تا برپایی محل کمپ، آزادسازی خودروهای گیر کرده در سفر، و در تمامی مراحل مستقیماً با چالش‌ها و موانع درگیر هستیم. در تمامی این شرایط و مراحل، حفظ امنیت جانی و سلامتی فیزیکی اهمیت بالایی دارد. دست‌ها به‌عنوان خط مقدم برخورد با این چالش‌ها، بیشتر نیازمند مراقبت در این شرایط هستند و حفظ ایمنی آنها اولویت بالایی دارد. به‌همین‌دلیل استفاده از دستکش های با ایمنی و راحتی بالا بسیار مهم است.

بارگیری و پیاده‌سازی لوازم سفر، سرویس‌های قبل از سفر برای خودرو و یا تعمیرات مورد نیاز در حین سفر، برپایی کمپ و محل اقامت، خرد کردن هیزم‌ها، برپایی آتش و جابجایی اجسام داغ، امداد و نجات خودروها در مسیرهای صعب‌العبور، بستن تسمه‌های ریکاوری و همچنین استفاده از وینچ و کشیدن سیم بکسل و کابل‌های وینچ و … چالش‌هایی هستند که شما و دستان‌تان در سفر با آن درگیر هستید.

دستکش‌های ایمنی و ریکاوری TMax با بهره‌گیری از متریال و جنس درجه یک پارچه و استفاده از ضربه‌گیرها و پدهای مختلف که در ساختار خود دارا هستند و همچنین با تکیه بر طراحی مهندسی بکاررفته در آنها، امنیت و ایمنی دستان شما را در تمامی این چالش‌ها تأمین خواهند کرد. جنس پارچه این دستکش، منعطف بوده و مجاری لازم برای تنفس پوست و راحتی آن را داراست.

قسمت رویه دستکش با ضربه‌گیرهای لاستیکی پوشانده شده است تا از وارد شدن ضربه جلوگیری کند. کف دستکش دولایه دوخته شده و پدهایی قرار گرفته است تا هم از ضربه و هم سایش جلوگیری کند.

دستکش های تی‌مکس با کیفیت و استاندارد توسط TMax استرالیا تولید شده و در شرایط مختلف و سخت آب‌و‌هوایی استرالیا و آمریکای‌شمالی مورد تست و بررسی قرار گرفته‌اند و با دریافت استانداردهای لازم، سال‌هاست که مورد پسند و استفاده طبیعت‌گردان و ماجراجویان حوزه آفرود و طبیعت‌گردی در مناطق مختلف جهان قرار گرفته‌اند.

  • ضربه‌گیرهای مقاوم در پشت و کف دستکش
  • قابلیت استفاده از موبایل و صفحه نمایش‌های لمسی و هوشمند
  • بست چسبی در ناحیه مچ دست
  • مفاصل منعطف در قسمت ضربه‌گیر برای انعطاف و راحتی بیشتر
  • مناسب برای استفاده در خودروهای امداد و نجات، تجسس و جستجو، کار و خدمات

کد محصولARGT1
سایزXL
رنگزرد و مشکی
وضعیتموجود
قیمت760,000 تومان

 




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.