Search
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • :
  • :

پاور بانک و منبع تغذیه 40000 میلی آمپر قابل حمل Flashfish مدل CPBFF40

هر مسافرتی با هر شرایط محیطی و زمانی و به هر دلیلی انجام شود، به سبب دوری از محل زندگی، کار و یا اقامت اشخاص با چالش ها و نیازهایی همراه است. بخش مهمی از این تجهیزات و ابزارآلات، برای کار نیازمند برق یا باتری هستند.

با گسترش روزافزون تجهیزات الکترونیکی که استفاده می‌کنیم، تامین نیاز برق یا باتری تجهیرات و ابزارآلات، جزو مهم‌ترین نیازها و چالش‌های امروز است: تامین روشنایی، امنیت اقامت، مکان‌یابی و نقشه‌خوانی، شارژ گوشی‌های همراه و تجهیرات الکترونیکی، پخت و پز، تامین و تنظیم برودت و گرمایش، شارژ تجهیزات امداد و نجات و …

اکثر این تجهیزات و امکانات، دارای منبع برق و یا باتری درونی هستند ولی ظرفیت مورد نیاز برای کار مدام را ندارند و در زمان‌های مشخص نیاز به شارژ دوباره دارند. پاوربانک‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای حل این مشکل هستند. گوشی‌های همراه هوشمند، دوربین‌ها و تجهیزات فیلم‌برداری و عکس‌برداری، روشنایی کمپ و ماشین، تبلت‌ها و کامپیوترهای سفری، کنسول‌های بازی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مانند هیتر برقی و پنکه، آچارها و پیچ گوشتی‌ها و دریل‌های شارژی، چراغ قوه‌ها و چراغ‌های شارژی، تنها برخی از تجهیراتی است گه می‌توانند توان خود را از این پاوربانک تامین کنند.

پاور بانک قابل‌حمل Flash Fish از یک باتری 40000 میلی‌آمپری لیتیومی 200 واتی با خروجی سینوسی بهره می‌برد که سبب می‌شود توان آن به‌صورت یکنواخت در اختیار تجهیزات قرار گیرد. این پاوربانک امکان شارژدهی همزمان برق AC و DC را داراست. درگاه ورودی پنل خورشیدی تعبیه‌شده برای این محصول، این امکان را مهیا ساخته تا باتری پاور بانک از طریق پنل خورشیدی هم قابل‌شارژ باشد.

  • دارای نشانگر دیجیتالی نوع و میزان توان خروجی و ورودی
  • دارای محافظ باتری برای جلوگیری از شارژ یا تخلیه بیش از حد باتری
  • دارای محافظ توان خروجی برای جلوگیری ئارد شدن آسیب به باتری و اتصال کوتاه

کد محصولCPBFF40
ابعاد21x11x15 سانتیمتر
وزن2 کیلوگرم
ظرفیت باتری 40000 میلی آمپر ساعت – لیتیومی
ورودی DC 15 ولت - 12.5 آمپر
توان خروجی 200 وات
نوع برق خروجی DC/AC
نوع و تعداد درگاه‌های خروجی 3 خروجی USB Quick Charge و یک 5V/ 2.4A
2 خروجی DC با ولتاژ 9~12V و 10A
1 خروجی AC سه شاخ
خروجیAC با ولتاژ 220 ولت – 50 هرتز
رنگمشکی
وضعیتموجود
قیمت6,700,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.