Search
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

ژنراتور 2000 وات بنزینی چهار زمانه اینورتری قابل حمل ARMOR سری Silence مدل AR2000-I

«مسافرت» در زمان حاضر، تعریفی متفاوت از سال‌های قبل یافته است، خصوصاً اگر به قصد طبیعت‌گردی، کمپینگ و بیراهه‌نوردی باشد. برخلاف سال‌های گذشته، تجهیزات، ابزارها و گجت‌های بسیار متنوعی در دسترس هستند که هر یک برای رفع یک مشکل احتمالی، یا خلق یک امکان جدید طراحی شده‌اند. این روزها، آسایش و اطمینان‌خاطر، حرف اول و آخر را در برنامه‌ریزی سفر می‌زند.

بخش مهمی از انبوهِ تجهیزاتی که در سفر می‌تواند کارساز باشد، با برق کار می‌کنند: تأمین روشنایی، امنیت اقامت، مکان‌یابی و نقشه‌خوانی، شارژ گوشی‌های همراه و تجهیزات الکترونیکی، پخت‌و‌پز، تأمین سرمایش و گرمایش، شارژ تجهیزات امداد و نجات، ابزارآلات تعمیر خودرو، انواع لوازم شخصی، و ده‌ها وسیله‌ی ریز و درشت دیگر. در گذشته به‌علت نبود منابع برق، نمی‌توانستید آنها را همراه خود ببرید. در اکثر موارد، این محدودیت‌ها باعث می‌شد برنامه سفر شما کاملا دگرگون شود.

راهکار معرفی‌شده برای استفاده از برخی از این تجهیزات برقی در سال‌های اخیر، استفاده از لوازم شارژی بود. علیرغم برخی قابلیت‌ها، این روش متأسفانه با محدودیت زمان شارژدهی و محدودیت در توان قابل‌ارائه مواجه بود. از طرف دیگر، لوازم شارژی گران‌قیمت بوده و کارکرد طولانی‌مدت ندارند.

روش جایگزین برای رفع بسیاری از این نواقص، استفاده از ژنراتورهای سوختی است؛ با قابلیت تأمین برق با توان بالا، به‌صرفه و مطمئن. ژنراتور وسیله‌ی جدیدی نیست، اما نسل‌های جدید این دستگاه‌ها، توانمندی‌ها و برتری‌های قابل‌توجهی در مقایسه با نسل‌های قدیمی آن دارند. برخی از مدل‌های نسل جدید این لوازم، اختصاصاً برای سفر ساخته شده است و به‌سادگی قادر به رفع بسیاری از نیازهای شما در سفر است.

ژنراتور بنزینی ARMOR مدل AR2000-I به سبب بهره‌مندی از تکنولوژی اینورتر، مزایای متعددی نسبت به سایر ژنراتورهای معمول سوختی دارد که سبب شده علاوه بر قابلیت استفاده به‌صورت ثابت، گزینه بسیار مناسبی برای حمل و مسافرت باشد. از مهم‌ترینِ این مزایا، یکنواخت شدن جریان خروجی است که سبب می‌شود لوازم الکتریکیِ حساس به نوسانات برق، به‌راحتی و بدون‌دغدغه، برق مورد نیاز خود را از این ژنراتور دریافت کنند.

کاهش حجم و وزن از دیگر مزایای این ژنراتورهای اینورتری‌ست، به‌نحوی که در یک محل کوچک به‌راحتی می‌توان از آن نگهداری و استفاده کرد و در صورت نیاز، به تنهایی می‌توان آن را حمل کرد.

مصرف پایین سوخت و صدای کم، از دیگر مزایای این سیستم نسبت به ژنراتورهای معمولی است. استفاده از تکنولوژی اینورتر باعث صرفه‌جویی 20درصدی در مصرف سوخت، و کاهش 30درصدی در صدای تولیدی شده است.

تنظیم دور موتور با توجه به توان مصرفی به‌صورت خودکار انجام می‌شود که سبب کارکرد بهتر، استهلاک کمتر، و بهره‌وری بیشتر شده‌است. کارکرد نرم‌تر و آرام‌تر موتور بنزینی، یکی از مهم‌ترین نتایج استفاده از تکنولوژی Inverter است که به‌خاطر آن، به این سری از ژنراتورها لقب Silence یا بی‌صدا داده شود.

ژنراتور AR2000-I ساخت شرکت Armor کاناداست و دارای استانداردهای مورد نیاز از لحاظ کیفی و امنیتی است. ژنراتورهای این شرکت با کیفیت بالای خود توانسته است در شرایط مختلف آب‌و‌هوایی، کارایی خود را به اثبات برساند. مجموعه 4WD Tools اولین شرکت ایرانی واردکننده محصولات Armor و نماینده انحصاری این شرکت در ایران است.

با توجه به مشکلات کمبود برق و قطعی‌های سال‌های اخیر، نیاز به یک منبع یدکی تولید برق حتی در محل‌های ثابت هم احساس می‌شود. در این شرایط، استفاده از موتور برق و ژنراتورهای کوچکِ قابل‌حمل می‌تواند گزینه مناسبی برای تأمین برق در محل سکونت و کار باشد.

 

  • موتور چهار زمانه بنزینی با کنترل برقی سیم گاز توسط بورد الکترونیکی هوشمند
  • سیستم هوشمند قطع جریان برق به هنگام بروز مشکل در هر یک از قسمت‌های موتور و ژنراتور
  • حالت اکو برای استفاده‌های سبک و کمتر از توان ماکزیمم، که سبب کاهش مصرف سوخت و صدای تولیدی می‌شود
  • سیستم لرزه‌گیر
  • خروجی برق 230 ولت  به‌صورت کاملا سینوسی
  • امکان کوپل کردن چند ژنراتور به هم برای افزایش توان خروجی
  • نشانگر میزان سوخت موجود در مخزن
  • سنسور میزان روغن موتور و سیستم قطع خودکار به هنگام کاهش روغن

کد محصولAR2000-I
موتورتک‌سیلندر چهار زمانه بنزینی هوا خنک OHV
حجم موتور79.7 سی‌سی
سیستم جرقه‌زنی C.D.I
حداکثر توان 2 کیلووات
دور موتور 2600 – 3600 دور در دقیقه
ولتاژ خروجی230 ولت AC با فرکانس 50 هرتز
12 ولت DC با 8.3 آمپر
ظرفیت مخزن سوخت 4 لیتر
مدت‌زمان کارکرد 7 ساعت کارکرد مداوم با یک باک بنزین در حالت اکو
میزان صدا 59 دسیبل در فاصله 7 متری
سیستم استارت هندلی از نوع سافت‌استارت
وزن 22kg
ابعاد 48*28.5*39 سانتیمتر
رنگ سبز
وضعیتموجود
قیمتلطفاً تماس بگیرید




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.