Search
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

کلمن استنلی گنجایش 7.5 لیتر مدل CWS75

سفر با خیال راحت به کویر با داشتن آب خنک در زیر آفتاب 50 درجه کویر، یک پاکت شیر تازه و سالم برای درست کردن قهوه در جنگل‌های گیلان، یک شیشه نوشیدنی خنک و یخی در سواحل جنوب، یک قالب یخ برای موهیتو در دور همی آخر هفته، و یا یک کلمن پر از لیموناد یخی بعد از یک ساعت ورزش سنگین. برای تجربه یک چنین لحظات و احساساتی نیازمند یک کلمن یا نگهدارنده خوب هستیم که هم نگهداری مناسبی داشته باشد و هم کیفیت بالایی داشته باشد. کلمن‌ها و نگهدارنده‌های برند استنلی، جزو بهترین‌ محصولات با بالاترین کیفیت در این خانواده هستند. این مدل کلمن از سری Stanley Adventure با در نظر گرفتن تمام این نیازها، یخ را تا 60 ساعت و آب خنک را تا 13 ساعت نگهداری می‌کند و علاوه بر آن، قابلیت گرم نگه داشتن را نیز داراست.

پلاستیک بکار رفته در این کلمن از جنس بسیار مرغوب پلی‌پروپلین است. شیر تخلیه خروجی آب آن، طراحی مبتکرانه‌ای برای جلوگیری از انسداد راه آب توسط قطعات یخ دارد. همچنین پیچیدن شیر به داخل، موجب حفاظت از شیر در برابر ضربات احتمالی می‌شود. فوم به کار رفته در دیواره کلمن، سه‌برابر بیشتر از یخدان‌ها و کلمن‌های معمولی است.

اتصال در کلمن به بدنه با چهار قفل محکم BPA Free، و استفاده از واشر ضد‌نشت باعث جلوگیری هرچه بیشتر از نشت دما به بیرون می‌شود.

کد محصولCWS75
ظرفیت7.5 لیتر
ابعاد30x34x24 سانتیمتر
جنسپلی پروپلین
وزن1.6 کیلوگرم
توضیحاتقابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی
خروجی مایع فشاری
عایق خلاء
وضعیتناموجود
قیمت_




یک دیدگاه برای “کلمن استنلی گنجایش 7.5 لیتر مدل CWS75

  1. دانیال عاطفی

    از خوب وعالی بودن این محصول دربرابرهزینه ان که انشاالله هر موقع موجودشود شکی نیست وفقط خواهشمندم در صورت موجود بودم بدلیل احتمال تهیه نکردن ان تا ان زمان اگر محبت کرده واین حقیر را مطلع فرمایید ممنون میشوم. با سپاس فراوان.
    درپناه حق.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.