Search
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • :
  • :

کنترل پنل و صفحه کلید 8 تایی خودرو مدل ACP81

خودروها، قایق‌ها، موتورها و تمام وسایل نقلیه امروزی، به مجموعه‌ای از تجهیزات و وسایل برقی مجهز هستند. با پیشرفت تکنولوژی و گسترده‌تر شدن دامنه نیازهای انسان در استفاده از این وسایل، تعداد و تنوع ابزارها و تجهیزات مورد استفاده در وسایل نقلیه هم درحال افزایش است، خصوصاً در ماشین‌های آفرود که تجهیزات جانبی بسیاری می‌توان بر روی آنها نصب کرد. تمامی این تجهیزات برقی، نیازمند شاسی‌ها و کلیدهایی برای کنترل هستند.

با افزایش تعداد تجهیزات و لوازم برقی در خودرو، تعداد کلیدها و کنترل‌ها هم افزایش یافته و سیم‌کشی پیچیده‌تر می‌شود. مجموعه کنترل مدل ACP81 یکی از بهترین گزینه‌ها برای حل این مشکل است.  این یونیت از یک مجموعه کنترل‌پنل و جعبه فیوز به همراه صفحه‌کلید تشکیل شده‌است که امکان اِعمال دستور قطع و وصل برای 8 وسیله در آمپراژها و توان‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با استفاده از برچسب‌های آماده که همراه این کیت ارائه می‌شود، می‌توانید از بین طرح‌های مختلف، برچسب مناسب برای وسیله و تجهیزاتِ مورد نظر خود را یافته و بر روی کلید مد نظر بچسبانید و یا طرح دلخواه خود را چاپ کرده و روی آن بچسبانید.

برای راحتی بیشتر، کلید‌ها دارای چراغ پس‌زمینه و نشانگر روشن‌و‌خاموش هستند که استفاده در نور کم و یا هوای آزاد با نور زیاد را راحت‌تر می‌کند.

صفحه‌کلید 8 تایی ACP81 در یک قاب آلومینیومی قرار گرفته است که در برابر ضربه و نفوذ گرد غبار و آب مقاوم است. به‌این‌ترتیب، نصب و استفاده از آن در وسایلی مانند موتورهای چهارچرخ  یا ATV، قایق‌ها، تریلی و کامیون‌ها، ماشین‌آلات امداد، کار و کشاورزی ممکن می‌شود.

تمام تجهیزات مود نیاز برای نصب و راه‌اندازی به همراه پایه‌های آلومینیومی برای نصب کنترل‌یونیت و صفحه‌کلید در یک مجموعه در کنار هم ارائه می‌شود.

 

  • صفحه‌کلید 8 تایی مقاوم در برابر گرد و غبار و نفود آب Anti splash
  • کلیدها از نوع Finger touch
  • کنترل‌باکس هوشمند برای اِعمال دستور برای 8 وسیله به صورت همزمان
  • دارای دو خروجی 5 آمپر، 2 خروجی 10 آمپر، 2 خروجی 20 آمپر، و دو خروجی 30 آمپر
  • رله با آمپر بالا برای دستور قطع و وصل با آمپراژ‌های بالا

کد محصولACP81
دمای کارکرد-40 الی +80 درجه سانتی‌گراد
ولتاژ کارکرد12 و 24 ولت
درجه آب‌بندی IP65
مجموع توان قابل‌کنترل مجموعه 600 وات در 12 ولت
1200 وات در 24 ولت
ماکزیمم جریان قابل‌کنترل مجموعه 60 آمپر
طول سیم اتصال صفحه‌کلید 3 متر
ابعاد صفحه‌کلید 115x65x10 میلی‌متر
ابعاد کنترل یونیت 160x105x35 میلی‌متر
وضعیتموجود
قیمت7,200,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.