Search
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • :
  • :

کیسه خواب نکو Neko سری Luffy مدل CSBNL2

کیسه خواب یک محصول ضروری برای بسیاری از سفرها، خصوصاً سفرهای طبیعت‌گردی و آفرود است. این تجهیزات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فضای بار ماشین‌ها و یا کوله‌پشتی، فضای کمی را اشغال کنند. در عین حال، ابعاد، کیفیت الیاف، دمای قابل تحمل، طراحی و دوخت کیسه خواب می‌تواند تعیین‌کننده در کیفیت و کارایی آن برای تأمین حداکثر آسایش و آرامش خواب برای شما باشد.

 

کیسه خواب نکو مدل CSBNL2 وسیله‌ای مناسب برای مسافرت، کمپینگ و تورهای آفرود است که برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی حرفه‌ای طراحی شده است.

ایده اصلی این کیسه‌خواب‌ها، داشتن دمای مناسب خواب در آب و هوای گرم تا بسیار سرد است به‌گونه‌ای که هم در هوای گرم راحت باشد و هم در شرایط بسیار سرد، گرمای بدن را به‌خوبی حفظ کند.

این کیسه خواب، از 2 پوش سبزرنگ بهاره، و مشکی‌رنگ پاییزه تشکیل شده است. استفاده از هر دوی این پوش‌ها، این کیسه‌خواب را برای فصل زمستان مناسب می‌کند.

کیسه خواب پاییزه برای راحتی دارای رگلاژهای متفاوتی است، از جمله گتر روی سینه، تا بتوانید از خارج شدن هوای گرم داخل کیسه جلوگیری کنید. رگلاژ روی سر و رگلاژ دهانه کیسه‌خواب، برای قابلیت تنظیم هوای تبادلی داخل آن است تا بتوانید دمای آن را به‌دلخواه تنظیم کنید.

در ساخت این کیسه خواب از الیاف کره‌ای استفاده شده است که وزن کمتری نسبت به سایر انواع الیاف دارند و به دلیل پف کردن و حجم بیشتر، عایق بهتری برای گرما هستند.

زیپ نرم و باکیفیت، یکی از مزایای این کیسه خواب است. از یک لایه عایق در پشت زیپ‌ها استفاده شده است تا مانع از تبادل گرما از منافذ زیپ شود.

کد محصولCSBNL2
طول 210 سانتیمتر
کمترین عرض50 سانتیمتر
بیشترین عرض80 سانتیمتر
ابعاد بسته بندی58x33 سانتیمتر
وزنپوش بهاره: 1050 گرم
پوش پاییزه: 2100 گرم
جمعاً: 3250 گرم
دمای پوش بهارهاکستریم -7 درجه، کامفورت +6
دمای پوش پاییزهاکستریم 0 درجه، کامفورت +18
دمای دوپوشاکستریم -8 درجه، کامفورت -28
حجم الیاف150+150
رنگپوش بهاره: سبز
پوش پاییزه: مشکی
وضعیتموجود
قیمت3,750,000 تومان




دیدگاهتان را بنویسید

از این که نظرات و پیشنهادهایتان را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم. برای پاسخگویی سریعتر می توانید با شماره تلفن 09024412220 تماس بگیرید.